5 Aralık 2015 Cumartesi

ARALIK 2015....

Ocak ayına az bir zaman kala farketmeye başladım. Yavaş yavaş düzelmeye başladığını hissediyorum. Zaman zaman dalgalanmalar oldu. Sanıyorum gözlemlerimle esas sorunu bulup düzelme yolunda bir adım attım. Birkaç ay önce şunu farkettim ki gazım varken  gaz çıkmadan dışkı da çıkmıyor. Tuvalet hissi olsa da şişkinlikten patlasam da (ki eskisi gibi olmadığını söylemiştim) önce gaz çıkacakmış meğer. Bunun için de tuvalette hiçbir şey yapmadan sakince beklemeliymişim. Öyle yaptım. Böylece acılar azaldı, bazen hiç acımadan,  çoğunlukla azıcık bir acıyla tuvaletimi yapabildiğim oldu. "Bir sene geçmesi lazım" demekle haklıymış.

Böylelikle "sıçma teknikleri" adlı bir kitap çıkaracak kadar gözlem ve tecrübe sahibi oldum.




3 yorum:

  1. Öncelikle hoşgeldin :) Senin adına çok sevindim. Ben de bağırsak hastalığından muzdarip biri olarak çok iyi anlıyorum seni. Az da olsa normalleşmek büyük lütuf geliyor insana. Dilerim tez vakitte atlatırsın ve tamamıyla normale dönersin :)

    YanıtlaSil
  2. Hala mı? Ben çoktan iyileştiğini düşünmüştüm ben senin. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. iyi haberlerini almak sevindirici

    YanıtlaSil