28 Nisan 2015 Salı

ÇİKOLATALI DUŞ JELİ KRİZİ


Ben:"-Kutsal alanımdayken beni rahatsız etme!"
O:   "-Sıçayım kutsal alanına"
Ben:"-Si......."

Gerçekten kızmış yoksa çok fazla argo kullanımı yoktur. Görece yoktur. Bana göre yoktur.
"Bir sefer de biten duş jeli kutusunu siz değiştirin" demez mi? Biz kimiz yahu, benden başka kimse ilgilenmez ki o işlerle. Zaten hep ben değiştiriyorum hatta hep ben alıyorum. Aldığım duş jellerine yok "kaşıntı yapıyor" yok "alerji yapıyor" diye burun kıvıran da sensin. Sırf bu yüzden deniz yosunu gibi kokan jelleri aldıran gene hep sensin.

Çıktı duştan "Çikolata kokuyor muyum?" diye sordu. Aceleyle çikolatalı olanı alıp girmiş banyoya. E pes! Bir kere senin cildinde o koku kalmaz, hafiften erkek kimyası var sende. Ayrıca diyelim çikolata koktun ne zararı var. Çikolata sevmeyen yoktur ki. Hem esmersin de. Ne sandın, çikolata kokuyorsun diye üstüne saldırıp yiyecekler mi? Ne diyeyim ben sana, o yaştan sonra seni isviçre çikolatasına kaplasak zor yerler hanımefendi.

İşte sen bu yüzden onca uyarıma rağmen ben tuvaletteyken gelip sesleniyorsun hem de gergin bir ses tonuyla. Sonra da ıkıntı iyileşemiyor. İyileşemem tabi. Anlamıyorlar beni, hiç anlamıyorlar. Normalde de rahat vermiyorlar anlıyorum ama tuvalette rahat bırakın. Doktor sıçma pozisyonumu belirledikten sonra karakterim değişmeler gösterirken, benliğimde amele izleri belirmeye başlamışken senin bu yaptığını Çorumlu yapmaz!


Eskiden Yılmaz Güney gibi sıçarken, artık Tuncel Kurtiz gibi sıçmam gerekiyor

Bu arada onlar sıçmıyor kara kara düşünüyorlar. Bu pozisyon amele tipi düşünme pozisyonudur. Düşünen adam heykeli de medenilerin düşünme pozisyonu, bir nevi klozet pozisyonudur hepimiz biliyoruz. Topukların yere değmedikten kelli daha çok düşünürsün benim gibi düşünen adam....

Bu arada film gerçekten de Yılmaz Güney'in en iyilerindendir. Replikler  "Okumuş orospu olsun" sahnesindeki kadar iyidir. Kentsel dönüşüm sorunlarına vurgu yapan nadide bir filmdir.

Ben diyordum, Beni anlamıyorlar diyorum... Sanıyorum yapmam gereken Amerikan Yerlisi  tarzında, toplumdan uzak münzevi bir hayat yaşamak. Aksi halde, sorunlarıma bir duş jeli kadar kıymet vermeyen insanların yanında battıkça batmak üzereyim.

11 yorum:

  1. Allah seni iyi güldüm yaaaa. yani ev arkadaşın mı oluyor o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayat arkadaşım :)
      Ev arkadaşıyla geçinemem ben en yakınlarımla anlaşamazken elin yabancısıyla nasıl geçinirim? Gerçi yalnız yaşamayı ciddi ciddi düşünür oldum.

      Sil
  2. Allah seni iyi güldüm yaaaa. yani ev arkadaşın mı oluyor o :)

    YanıtlaSil
  3. Yazılarını özledim fare dağa küsmüş dağın haberi olmamış misali, küstüm gittim barıştım geldim:) Geldiğime de değdi. Diyorum özledim yazılarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana mı küstün sen? Ne yaptım bilmiyorum ama senin nezaketini naifliğini düşününce yapmışımdır bir şeyler diyorum.Keşke söyleseydin...Hani deseler şurada en çok kimi incitmekten korkarsın, hiç tereddütsüz Fidan derim.
      Ben de özlemişim. Hoşgeldin. :)

      Sil
    2. Vallahi de billahi de hatırlamıyorum:))) Kendime dedim ben bu kızın bloğunu niye takip etmiyorum neye bozulmuştum, hatırlayamadım çıkaramadım:))) Belli ki saçmasapan bir şey. İnsan sevdiğine darılırmış, önemsemişim küçük bile olsa. Ama ne olduğunu bilemiyorum:))) Hoş buldum:)

      Sil
    3. Hep diyorum aslında, benzer sorunları yaşamayan birilerinin beni takip etmesini gerektirecek bir şeyler yazmıyorum. Bunu anlarım fakat tepkiyle olunca gerçekten merak ettim. Neyse hatırladığın zaman söylersin.:)
      Öyledir, verdiğimiz değer kadar tepki geliştiririz. Benim burada oluş amacımı biliyorsun iç döküş, deşarj oluş, değişimimi görüş... gerçek hayatta birileri ne der diye içimize attıklarımızı paylaşıyoruz bazılarımız. Bu nedenle, ayrıca buradaki iletişimin kırılganlığı nedeniyle yorumsuz yazıları tercih edeyim dedim vazgeçtim. tepkisizlik pek bana göre değilmiş. Biraz da sen baştan çıkarmıştın beni hatırlamışsındır.:)

      Sil
  4. o çorumlu yapmaz meselesi farklı bir şeydi ya. sanırım öyle bir şey yokmuş ve laf buralara kadar getirilip çorum'luları ezmek için kullanılır hale gelmiş. tam hatırlamıyorum ama adamın biri eşşeğini saklamış yatağa askerler bulunca pes falan demiş. sonra o askerler de olayı anlatınca ona buna şuna bana sana, böyle böyle gelmiş işte. neyse, sikerim çorum'u yaa bize mi kaldı derdi. valla çikolatalıysa bak bizim öğrenci evinde yıllardır sevişmeyen bir arkadaş var, o görürse fenaa yer haa :)

    adam düz duvara tırmanmayı bırak, resmen bize tırmanıyor ve artık inliyor yaw. ne yapsak, senin şu çikolatayı mı yese? :)

    neyse, sizene yaw bizim evdeki azgın mike'dan. sağ eliyle idare etsin bir süre daha. çok mu terbiyesiz oldu ne? neyse, sansürü koyarsın istersen. şükür yani, bloğunu takibe aldığımdan beri - ki 7 Nisan'dı yanlış hatırlamıyorsam - bi yazı yazdın sonunda. benim çenem uzadı, hadi ben kaçar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne terbiyesiz şeysin sen be, pis, pes yani anası yaşında utanmaz herif, Önünden yesin, bi de söyle gitsin ellerini yıkasın ...başka da bir şey demiyorum.:)
      İşin şakası bir yana arkadaşına söyle sağlıklı bir ilişki kursun, bir sevgili bulsun. Olmadı siz yardımcı olun, arkadaş çevresi bağlamında...

      Sansüre gelirsek hayatımın içine etti o şey bende pek yok o, öyle dedim diye de tepeme sıçmak yok, kişiliğime ciddiyetle saldırılmadıkça ve art niyetli olmadıkça ne yazılırsa yazılsın sorun değil.Çok rahatsız eden yorum olursa sahibi özür dileyene kadar görmezden gelirim o kadar. benim ceza anlayışım bu.
      Şu da var ki öyle yüz-göz olunmuş vıcık vıcık bir iletşimin sonu iyiye gitmez. Biraz mesafe iyidir.

      Sil
  5. hahhaah delisin yaaa sen :D
    Senin yüzünden sıçarken ben nasılım diye düşündüm ama daha çok surat olarak :D
    Duş jeli kanser yapıyor dedi bir arkadaşım. Meme kanseri yapıyormuş bende o gün bugündür doğal sabuna dadandım. Ama annem meyve kokteyli Sidikli ya çilek ya çikolata kokar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söyleme öyle heryerde,sidikli neyse de diğeri anne yani , bak ben pişman oldum, mikeler kol geziyormuş haberimiz yokmuş bkz.yukarıdaki yorum. :)

      Katı sabundan bahsediyorsan kalıntı bıraktığı için içim rahat etmiyor kullanırken. Bir kere kanser yapan maddelerin olmadığı bir deodorant almıştım yüksek meblayla. O kokuyu duyunca, yüksek meblaya mı yansam dedim kargoyu beklerken çektiğim sıkıntıya mı? soğuk algınlığıyla burnum tıkanmadıkça kullanamadım pek.
      Bir yanım Zerzan, Thoreau falan der, diğer yanım yaşasın kimyasallar ve teknoloji...Bu ikilikler öldürecek bigün beni :)

      Sil