29 Mart 2015 Pazar

TEORİ VE PRATİK


Teorik yanımın pratik yanıma ağır bastığını söyler dururum. Beni dinleyenler, o dakika bir devrim yapacağımı ya da bir ihtilale çanak tutacağımı sanırlar. Tuvalette sıçarken bile utandığımı  bilmeden korkuyla karışık bakarlar öyle. Anlatırkenki soğukkanlılığım, sanki söylediklerim için bir tek eyleme geçmek kalmış hissiyatı uyandırır. Toplumsal yapıları değiştiririm, tabuları-kuralları yıkarım, hatta evrensel tüm kurumlara karşı savaş açarım. "Ama aile olmadan olmaz ki" derlerse de "Olur niye olmasın yeri geliyor yağsız tuzsuz yemek yiyoruz" derim. Siyaset, İktisat ver köküne kibrit suyu. Hele devlete geldiğimde,  sanki ağız birliği edercesine hepsinin savunması  "Sen sokağa çıktın, biri sana tecavüz edecek, kim koruyacak seni?" oluyor. Pek muhterem insan, niye öldürmek değil de bu, hırsızlık değil de bu, aklın nerende senin? Kaldı ki koruyor mu sanki?

İşte böyle bir insanın tuvalete girdiği anda işini bitirene kadar sifonu açması, ezile büzüle dışkılaması ne garip.

Şöyle bir baktığımızda, bu kadının namazında niyazında olduğunu, elinden tesbih düşmeyeceğini sanırsınız. Kim bu kadının ahlakından şüphe edebilir ilk bakışta? İşte bu mazbut kadın hastanenin ortasına sıçıyor. Pardon, biraz duvar tarafıymış. Ben bile yani... Ben bile "Yuh artık!" diyorum. Markette, kumsalda neyse de hastanede ya! Ayıp yahu!



 
şişli etfal


İşte bunları gördüğümde isyan ediyorum..."Ben neden böyleyim?" diyorum. Bu kadının hiçbir ıkınma sorunu yoktur. Allahın cezası kadın götüyle mutlu mesut yaşıyordur.

"Ulan gerizekalı" diyorum kendime, herşeyin karşısına geçtin anladık da, tek fonksiyonu vücundundaki pislikleri çıkarmak olan şeyden ne istedin? Onun suçu ne?




7 yorum:

  1. akıl hastası olabilirmiş.. bu arada bende bloğuma beklerim takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin misin? Blogdaki 10 yazıdan 8'i ıkınmak,sıçmak ve göt üzerine...

      Sil
  2. hauhaushuha
    manyaksın biliyosun dimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acı olan da bu zaten, insan bilmediğiyle yaşar da bildiğiyle ıh.... :)

      Sil
  3. Utanmıyor diyemezsin sağa sola bakıyor bir önce. Kimsenin görmemesine dikkat ediyor yakalanmamak için. Bir kedi gibi huzursuz o sırada. Fakat cehalet işte nerden görsün güvenlik kamerasının izlediğini. Aslında deli mi değil mi bilmiyorum da kimse görmüyorsa her şey mübahtır zihniyetinin bir ürünü. Kimse görmedikçe kopya çekebilirsin, yaramazlık yapabilirsin, aldatabilirsin, her türlü haltı yiyebilirsin. Hele ki başka bir şehre falan gidince baş gösteren bir durum bu. "Höbeleey nasılsa kimse tanıdık değil kafama göre istediğimi yaparım çılgınlıklardan çılgınlığa koşarım onu bunu rahatsız ederim. Sonra döner normali oynarım gene." diyenler az değil. Kaldı ki bu küçük bir zevki denemiş bazılarının yanında. Sosyal medya kurbanı olması yazık oldu. Eğer deli değilse kamera fobisi falan başlar bunda. Her yerde izliyorlar bizi komplocularına katılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çılgınlıktan kastın ne bilmiyorum. Bildiğim, bazı heveslerin kursakta kalmaması lazım geldiği. Ölçüsü nedir bunun dersen, senin de değindiğin şekilde "arkasında durabileceğimiz herşey" derim.

      Sil
    2. Çılgınlıktan kastım normalde normal çevresinin içinde o düzgün imajı ile yapamayacakları şeyler. Sınırları hayal gücüne bağlı ki bizim milletinkine yetişemiyorum ben. Ama dediğine katılıyorum. Yaptığımızdan pişman olursak bu geçer ama yapmadığımızdan pişman olursak hep içimizde ukde kalır o. Yaşlandığımızda keşkeler kalmamalı bize.

      Sil