26 Ocak 2015 Pazartesi

BAŞLAMA NOKTASINA DOĞRU

Pimpirikli bir şekilde ameliyat gününü (16 Ocak) bekliyordum. İlk günler kolaydı. Bir gün daha var bir gün daha var diyerek avuttum kendimi. 15 yıl boyunca bu şekilde ertelemiştim aslında ve o gün ki ahvalim, hayatımın yekünü gibiydi. Hayatım  50. kattan düşen adamınki gibiydi. Her tuvaletten sonra "Çok şükür bu sefer de barsaklarım kıçımdan dışarıya çıkmadı" diyordum. Bu şekilde büyüttüğüm Rektoselim neyseki orta seviyede idi. İleri seviyeler rahim sarkması yapabiliyordu.

"50 katlı apartmanın tepesinden düşen bir adam, her katta kendini rahatlatmak için şöyle der. "şimdiye kadar her şey yolunda", .."şimdiye kadar herşey yolunda"... Önemli olan düşüş değil, yere inmektir."


15 Ocak geldi çattı... deli gibi interneti arıyor tarıyordum... Vesveselerim ayyuka çıkmış, feveran ediyordu. Can havliyle bir  o siteye, bir bu siteye koşuyordum. O ara bir proktolog'un sitesini daha keşfettim. Gayet mantıklı şeyler söylüyordu. Götteki sorunları ancak bir proktolog çözebilir diyen niceliksel araştırmalar vardı. Benim doktorum da bir Proktologdu. Peki ama ya bu adam daha iyi bir uzmansa? Tecrübelerim, korkuyla yaptığım seçimlerin en kötü sonuçla biten seçimler olduğunu göstermişti  bana. Bununla birlikte doktor değiştirirsem sil baştan yapmak gerekirdi ve bu adamın fotoğrafına baktığımda kötü bir stand-upçıdan başka bir şey görmüyordum. Bir cerrah neden pis pis sırıttığı bir fotoyu internet sitesine koyar ki? Hafif bir gülümseme olabilir belki...Benim doktorumun fotosu da bir garipti aslında. Her neyse, ameliyat için bu Cem Yılmaz'dan bozma adama gitmeyeceğimi biliyordum.

Ablam işleri akışına bırakan rahat bir kadındır fakat herkesten/herşeyden çok çabuk etkilenir. Şüphelerimi söylediğimde "-Hımm ozaman bekle, yaz ayında ameliyat ol, hem araştırırsın iyice" diyor. "-Olmaz! bir an önce çıksın aradan..doktorum iyiymiş, sitesindeki yorumlarda çok olumlu" diyorum. "E tamam o zaman, ol gitsin, kurtulursun işte" diyor. Ona kalsa her yol romaya çıkar. İşin garibi, benim 4 sorunumdan 4'ü de hayatının bir döneminde az çok onu da bulmuştu.Bir şekilde hepsiyle başetti.Şu anda çok rahat sıçıyormuş. Yine ona kalsa, çok stresli olduğum için geliyordu bunlar başıma.

"Olacakla Öleceğe bir de göte gireceğe çare yok" deyip interneti kapadım, çantamı hazırlamaya başladım. Sonra, biraz geç de olsa derin bir uyku...

1 yorum: